Glada julia!

2010-08-26 @ 19:17:01
Hej söta människor! Nyss kom jag hem från musikalskolan, en och en halv
timmes danspass! Underbart kan man säga. Designen är bara "skräp",
men den ska jag nog fixa lite senare :) Mamma har köpt nytt nagellack
från isa dora. Graffiti heter det, och är riktigt coolt tycker jag! Först
målar man ett lager med vanligt nagellack i någon stark färg, sedan tar
man graffitilacket och målar över. Efter 30 sekunder börjar lite av det
försvinna så att lite blir kvar. Det får en känsla av graffiti typ. Jag ska
testa det sen. Imorgon ska vi få veta hur det gick i pucko-kampen, det
ska bli spännande, hoppas vi vinner! Skolan går riktigt bra nu i början.
Håller igång bra med läxor och uppsatser, jobbar flitigt på lektioner.
Jag sa ju att jag skulle bli pluggis ;)

Broder Daniel - No time for us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0