Insjön!

2010-08-28 @ 19:54:58

HEJ, idag var det insjödagen på hjultorget. Åkte dit vid halv tolv med
familjen. Det var tävlingar överallt så vi sprang runt och tävlade hel
tiden! Vi åkte bandbil, och fick gå in i en limousine. Lars Kristerz och
Kevin Borg uppträdde. Jag kollade på Kevin hela tiden, och jag måste
säga att han är ganska bra! Han är jättegullig när han pratar, och jag
gillar han ganska mycket. Mitt emellan två låtar så tog han upp en
videokamera. Han sa att hans moster (?) fyllde 50 år idag och att
vi i publiken skulle skrika grattis åt henne. Han är så söt! Sen kom
mina söta vänner klockan fyra när allt var slut (haha). Vi gick och vann massa
tågbiljetter (Y). Dom är ju gratis, och vi är GANGSINGAR! (Snåla ungar).

Den killen har mer energi än en femårig pojke med sockerchock!


Jobbigt när alla ville testa pappas nya bil (eller inte)...


Världens lyckligaste lillebror när han får träffa sin förebild!


Albins (och min) stora idol, SVAMPBOB FYRKANT <3


Nya skor från WalkOn, 20% rabatt så de kostade 319!



Mörk choklad blir det för mig eftersom jag har blivit nyttig igen!
Att vara "nyttig" innebär att inte äta: godis, chips, läsk, feta såser,
fet mat. Allt som är onyttigt! Förra gången klarade jag mig i över
två månader utan några som helst problem, och jag mår mycket
bättre av det! Det är något som jag bestämt helt själv.
Mörk choklad är en av mina favoriter också, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0