Musik!

2010-08-21 @ 15:50:05
Hejhej! Känner mig lite smått lam nu efter 3 timmars teknikträning med
frogz igår. Men det var väldigt kul! Det känns så bra att musikalskolan och
dansen kör igång nu efter ett så långt uppehåll. Jag får dåligt samvete med
taknke på att jag knappt tränat på hela sommarlovet, men det ska jag ta igen!
Just nu laddar jag ner massa musik som jag ska lägga in i mobilen, jag fick ta
pappas gamla för att han hade köpt en ny, en liten xperia tror jag den heter...
Jag fick hans svarta sony ericsson k770i, och den duger jättebra för mig.
Min gamla telefon, sony ericsson w302 var 2 år gammal och knapparna lät
jättemycket när jag smsade och det störde folk. Så jag är nöjd nu haha :)
Idag ska jag inte göra så jättemycket, jag är hemma med pappa och lilebror
Albin. Mamma jobbar och lillasyster Amanda är på aqua nova med en kompis
så det är rätt lungt här hemma nu. Träningsvärk har jag haft fyra dagar i
rad nu, från audition, musikalskolan och teknikträningen så jag hoppas
verkligen att den försvinner nu. Igår hade vi pucko-kampen i skolan, det var
jättekul! Alla nior var indelade i ungefär 7 grupper och så skulle vi göra
samarbetsövningar, det var en tävling. Så det blir prisutdelning nästa vecka :)


Chiddy Bang - Opposite of adults.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0