Panik, typ...

2010-08-22 @ 11:41:44
Vi har skolfoto på tisdag och jag vet inte vad jag ska vara.
När man går i nian brukar klasserna klä ut sig till något roligt :)
Jag får fundera vidare och prata med de andra i klassen...
I förrgår såg vi på Ace Ventura - Pet detective 1 och 2, komedi
med Jim Carrey. 2:an är min och min lillebrors favoritfilm, även
fast vi har sett den typ 57 gånger, haha. Skrattar igenom hela filmen
varje gång. Han har även delad huvudroll i Dum och Dummare, en
asrolig film, och i den nyare filmen Yes man. Jim Carrey är min
favoritskådis, speciellt när han spelar en rolig roll. Men han
är bra i de mer dramatiska rollerna också, som i Syskonen
Baudelaries olycksaliga liv, när han spelar deras elaka,
okända släkting till barnhatare och skådis som syskonen
ska bo hos. Jag älskar han verkligen! Skönt att han bjuder på sig själv!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0