3 på scen.

2010-12-06 @ 19:42:53
En anledning till varför jag gillar måndagar är för att det är en av de få
dagarna jag faktiskt är riktigt pigg i skolan, oftast. Helt oförberett nationellt
no-prov som gick...SÅDÄR? Inte helt bra. Spanskaprovet gick åt skogen.
Eller, kanske inte, jag gjorde iallafall mitt bästa! Halva dagen var pöjkfri
eftersom killarna i nian var i leksand och tränade livräddning. Jag blev
förvånad när jag kom till streeten idag, det var bara två stycken där...
Så vi blev tre stycken, på en stor scen. Vi brukar ju vara runt 10 stycken
men många var borta och sjuka. Usch, vinterkräksjukan som går, jag
har världens fobi för den. Nu ska jag ta mig en titt på SVT-play för att
se om det går att titta på årets julkalender! Ta hand om dig! (Garnier...)
HAHAHAHHA JAG DÖR, KOLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0