Ameh tjena.

2010-07-24 @ 22:04:18

Hejhej...
Sitter här i lägenheten med Tilde, hennes syster och hennes mamma.
Kollar på Men in black 2, riktigt rolig film, det som jag har sett iallafall.
Sean banan var på grönan så vi fick se han uppträda live, eheheh.
Tilde är feg för hon vågade inte åka fritt fall. Inte jag heller, menmen.
Katapulten var det bästa, insane var galet och extreme var rätt kul ju.
Spökhuset ska vi inte ens tala om, usch och fy så hemskt det var...
Imorgon kommer vi hem så vi syns då, ha det bra kexchokla :)


Kommentarer
Postat av: bajs, och du gillare

Typiskt dig att skylla ifrån dig, det var du som va feg!

2010-07-24 @ 23:02:16
Postat av: Andrea

fyfan,jag hatar soökhuset.Fick typ panik när jag och Julia gick där xD

fin blogg btw :)

2010-08-01 @ 21:01:48     URL: http://aandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0