Hemma!

2010-11-07 @ 17:27:31

370HSSV 0773H! Fattar ni inte? Läs uppochner :D
Vi såg på repetitionen av the little shop of horrors i torsdags, och den
var ASBRA. Skojar inte, jätterolig! Vi hade det bra i uppsala, och nu är
mitt rum äntligen klart! Det blev mycket ljusare och mysigare. Jag
fick sovmorgon idag, den enda på hela höstlovet. Så förmodligen kommer
jag nog inte kunna somna ikväll :/ Imorgon börjar skolan, och dansen
igen! Jag ska ta med sånahär plastmappar till skolan så att jag kan ha
bättre koll på mina böcker som trasslar ihop sig hela tiden >.<
Vi har fått skolkatalogen! HAHAHAHAHA, fuul! Har ni tänkt på att
Fredrik Reinfeldt (Sveriges president för er som inte visste), han ser
ut som Alfons Åbergs pappa! Lite random sådär...


Vilsna turister från dalarna. Med mycket (mycket) dalmål.

Dom hade värsta konstiga säten i bussarna :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0