Hot and dangerous...

2010-11-01 @ 15:42:20

Hej hej hej hej hej! Idag är det första vinterdagen :c
Ni skulle se mitt rum alltså! Hur mycket grejer som helst.
Jag har städar precis allt som går att städa. Och slängt så mycket så jag knappt
har något kvar! Det är sjukt vad mycket smycken jag har :o Men jag hittar
alltid gamla bortglömda saker som är roliga att titta på!

Helt random saker som jag vill ha:
-Rutchkana under trappan så man slipper gå ner!
-Ett glastak ovanför mitt tak i mitt rum, så när man trycker på en knapp så
öppnas det vanliga taket, och man kan titta på stjärnorna när man ska sova!
-Ett hemligt rum i mitt rum!
-En egen massör!
-En stor TV i taket ovanför sängen!
-En snurrande walk in closet!
-En sekreterare som planerar allt som jag ska göra!
-Svarta tapeter!
-Svart golv!
-Svart tak!
-Mysig belysning!
-Mjuk soffa!
-Stor säng!
-Massagestol!

Kanske lite mycket att begära, men man får väl drömma? Jag har börjat sticka.
Det ska bli en ljusblå halsduk! Jag har stickat ett "varv" men jag får inte ut
stickorna, hahah XD Jag är jätte händig (SÄRSKRIVNING)! Eller något?...
De som känner mig bra vet att jag hatar när det är stökigt. Jag blir galen,
speciellt på alla smycken! Det är mer än dubbelt så mycket än det ni ser på bilden...


Min fina planering inför höstlove, det blir säkert bra! På söndagen
ska jag nog sova för ovanlighetens skull...

Kesha - We R who we R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0