Köttbullar och sånt.

2010-11-20 @ 22:14:45
INTERNET HAR VARIT NEDLAGT I GAGNEF DE SENASTE
TYP TRE DAGARNA. Men nu är det tillbaka! Hoho, i fredags
när jag och Jessica bakade (kladdkaka och chokladbollar), så
tog vi en fryst köttbulle, rev den på rivjärnet och kletade in
den i chokladbollssmeten, och gav den till daniel. AHAHAHAHA,
så mycket har jag inte skrattat på länge, stackarn...
När jag kom hem från skolan så bakade jag och familjen
lussebullar, sen fikade vi pepparkakor, lussebullar och varm
choklad med grädde! Är det något som jag gillar,
så är det arvidskämt. Jag har precis gjort klart de 10
so-frågorna. Det blev 3 A4. Vi fick hemläxa för vi tittar
på en film på so'n. Slumdog millionare, den är lite bra. BYYYYEH!
Eller ja, ni ska få lite bilder från i fredags, lördasgs och
tjosanhejsan vart alla bilder kommer ifrån. Eller något...
Well weeeell, lite halvkonstiga bilder från de senaste dagarna!
Dålig kvalité? NEJNEJ, varför säger ni så? Dessa bilder är tagna
med min 2.58 megapixels systemkamera! Mina bilder är av finaste
kvalité. Okejdå, det är fult att ljuga. Men vadå...

JESSICA MIN SOCKERPÄRLA. Nerå <3


Visst borde jag bli frisör? Hehe nej, jag gav upp min barndomsdröm
för något år sedan. Och Amandas hårfärg är som min, men den ser
ljus ut på bilderna för ljuset blev jättekonstigt...

En gammal men väldigt fin låt, och den passar in bra just nu.
Det blev konstigt men jag kommer ALLTID älska er <3

Blink 182 - I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0