Nicki Minaj...

2010-11-26 @ 16:34:37
Tjosan! Sitter och lyssnar på Nicki Minaj's nya album, det är fint!
Marabou mörk choklad med chokladmousse är inte helt fel just nu heller :)
Har så ont i magen så jag ska slappna av och inte göra så mycket ikväll.
Behöver vila. Imorgon åker jag till stockholm med Olivia och moster,
det blir trevligt! Jag skulle gå och göra en sak, men jag han till dörren,
då jag glömde bort vad jag skulle göra. Så typiskt mig, jag har blivit
så senil av mig. Jag skriver ett sms, sen direkt när jag har skickar iväg
det så får jag lov att titta i skickat, för jag glömde vad jag skrev. Och
jag menar det verkligen, jag ÄR senil. Ja, ni får ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0