Nyklippt och nyfärgat :)

2010-11-02 @ 22:00:55

Hallå era lata ungar som sitter vid datorn istället för att vara ute och leka!
Idag har jag bakat ÄRTBULLAAA med farmor, kusin och syster! Det är ett bröd som
är gjort på ärtor och potatismos, BARA. Nej jag skoja, det är jättegott! Det är margarin,
liiiite ärtmjöl, vetemjöl såklart, jäst, och...potatismos :o ASGOTT! Sen drog jag till
frissan och klippte till en snygg pottfrilla. NOOT (jag vill inte se ut som jag gjorde
när jag var typ 6 år), det blev bara lite kortare. Och nu är jag nyfärgad/slingad!
Samma färg som förut, för jag vet att den är bra! Imorgon ska jag till borlänge,
fast inte med Johanna, utan med kusin Olivia, det blir nog bra :) Jag äter på
världens största äpple just nu, jag får inte ens runt händerna runt det :o
Och haha, ni ska få testa på en rolig grej där hemma :D Hälften av er
kommer inte ens skratta, för jag har så sjuk humor -.- Men säg det här
högt baklänges: Elsa i paris! Det blir typ: Sirap i arsle x) Inte ens kul men...
På framtidsmuséet i borlängde har dom en baklängespratare där man pratar in
en mening i en mic, så spelar maskinen upp det baklänges. Då sa pappa högt
i mikrofonen: ELSA I PARIS! Och då sa maskinen: SIRAP I ARSLE! Och alla
människor runt omkring tittade konstigt, hahahaha XD

DET VAR ALLT FÖR MIG, TACK OCH HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0