She gonna dance!

2010-11-08 @ 20:28:44

Tjaa yo yo yo! Kom nyss hem från dansen, det är SUPERKALLT ute! -11 grader,
sinnessjukt ju. Kommer knappast överleva denna vinter som tydligen ska bli den
kallaste sen istiden. USCH! Dagen var brabra, alla var glada och på bra humör!
Det går väl över till imorgon antar jag, men men :) Det är 43 dagar till julafton,
bara så ni vet. 5 veckor det vill säga. Jag och mina vänner planerar en
cykelresa jorden runt, det ska bli spännande! Fast ärligt talat tror jag bara att
vi kommer till insjön! Jag skulle verkligen vilja resa jorden runt (fast kanske
inte cykla) och se hur människor i andra länder har det, lära sig om deras
kulturer etc. Vad vuxen jag lät :o Etcetra...aja. Nu är detta inlägg slut,
nu tycker jag att ni ska gå ut! Fint rim! Nej men, gå ut och lek istället
för att sitta här och dega som en fläskig potatis D:


En otroligt fin låt enligt Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0