Sjuk :/

2010-11-17 @ 14:51:20
Har knappt vaknat än, jag känner mig inte levande. Jag är "sjukt" trött och
har ingen ork alls. Mitt huvud sprängs av huvudvärk, och jag känner mig
lagom fräsch. Ungefär som en zombie. Men man har aldrig ledigt från
skolarbeten och läxor, även fast man är hemma. Nejnej, jag sitter och
jobbar på min muntliga presentation om ett utrotningshotat djur, orangutangen.
Det går inte speciellt bra just nu, men det blir nog bättre sen!
Nu får jag se till att bli frisk, feta släkten kommer hit på lördag och
firar mig och min syster. Jag som har fyllt år, och Amanda som fyller den 8 december.
Btw, jag har skaffat ny msn. På min gamla har jag 87523 meddelanden.
Så populär är jag! Not, det är bara massa skräpmeddelanden, de flesta från
facebook. Så adda [email protected] så blir jag lite gladare.


Rihanna - California king bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0