Snöstorm!

2010-11-09 @ 19:17:22
Hallooo! Kom nyss hem från borlänge, jag var där med Jessica och Nadja :)
Haft jättetrevligt, skrattat så jag fått ont i magen! Skönt att vi har samma humor!
Dom köpte inget förutom...MAAAAAAT! Jag köpte mascara, foundation och
tuggummi, jag var desperat efter det. Fast jag köpte det av en anledning...
för att det var EXTRAPRIS! Annars skulle jag ju aldrig köpt det. Nera, men
det vart som ett plus i kanten :) (The snåljåpen Julia likes good prices).
Och just det, jag köpte fina byxor också!...Vita BALLONGbyxor. Till
dansuppvisningen alltså, kommer endast använda de då. Så tro inte
att jag ska ha mina aladin-byxor i skolan. Hur stavas aladin? Ni vet
han i disneyfilmen. Jag försökte kolla på gogglä (google), men det kom
fram en massa olika stavningar. Men ni förstår vad jag menar iallafall :)
Imorgon kommer nog Johanna till skolan, då ska jag klippa hennes hår,
sen ska vi på gymnasiebesök på kristinegymnasiet i falun. Inte för att vi vill gå
på den skolan, men det skadar väl inte att bara gå och titta?

YEEES, THAT'S MY GIRLS! Nadish och Jejjsing, det är deras namn!

Kom ihåg vad jag sa, till dansuppvisningarna...

Maybelline new york intense XXL extreme black volume+length,
Isa Dora high performance all-day foundation 02 vanilla beige.

Köpte denna på willys dels för att den var billig (15 kronor),
och för att jag ÄLSKAR vit choklad och marabou! Vit choklad med
vanilj låter gott! Har ni testat den? No life without chocolate!


Kommentarer
Postat av: ullis

Vart köpte du dom vita ballong byxorna? :)

2010-11-10 @ 16:40:30
Postat av: andrea

JAG KÖPTE OCKSÅ DEM BYXORNA IDAG TILL DANSEN ! :D

fan vad fräänt !

2010-11-16 @ 19:40:57     URL: http://andreaawelin.blogspot.com
Postat av: Julia

Ullis: Cubus 149 kronor! Vissa säger att de

är slut, men fråga om de finns på lagret!



Andrea: NEJ ÄR DET SANT? WOHO :D

2010-11-16 @ 20:12:21     URL: http://julialinnros.blogg.se/
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Mmm, vit choklad! va gott!:)

2010-11-21 @ 21:15:33     URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0