Torsten och Hjalmar!

2010-11-12 @ 19:15:23
Tjohej, har inte skrivit på länge, menmen. Igår var jag och Johanna Alfredson
(Torsten) och tittade på när Tripples dansade! Det var trevligt! Idag hade jag
dans street. Jag hatar vädret just nu. Det är BLÖTT, snöigt och slaskigt!
För övrigt har jag inte så mycket emot snö. Johanna/Torsten ska lära mig
åka snowboard när granberget öppnar :D Mamma är uppe och lagar mat för
fullt, vi ska fira fars dag ikväll eftersom det inte går på söndag när den
officiella fars-dag-dagen är! Vi ska äta klyftpotatis, kött och sååås,
bananasplit med banan, maränger, glass och chokladsås, sen chips och
sånt, det blir trevligt! Nu får ni fina bilder på mig (Hjalmar) och Johanna (Torsten).

Visst är vi heta? Fråga så får ni våra nummer, grrr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0