Vägvalet!

2010-11-16 @ 20:24:24

Väldigt trevligt! Gick runt och lyssnade och tittade på alla skolorna. Eller, eleverna
som går i skolorna. Alla läskiga gymnasieelever sprang runt och skrämdes, man
fick åttiofemhundra häften (dock typ fem likadana av varje) och de snackade
massa om skolorna. De tänker väldigt smart. Vi kommer från gagnef =
VI GILLAR GRATIS SAKER. OCH vi gillar godis! Såklart kom en soltorgare
vid namn Emil fram och skulle prata om sin lilla skola. Vi gick motvilligt
dit (bara för att han mutade oss med godis). Men jag måste säga, det
var inte dåligt han pratade! Han pratade och pratade om sitt liv och hur
det förändrades med soltorg. Det var känslosamt... :') Dock hade jag
redan bestämt mig för att gå estet i leksand för det är bäst, tjohej!


Kommentarer
Postat av: Änglahår

Soltorg är bäst! Emil gillar vi :)

Bra att soltorgs häften syns på bilden! :D

2010-11-16 @ 20:59:28
Postat av: Julia

Haha soltorgs elever är läskiga,

de dyker alltid upp när man som minst anar det...

Japp, jag la dom högst upp, men det var bara

för att jag inte hade några häften från leksand :(

2010-11-17 @ 14:42:40     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0