Atom och kärnfysik!

2010-10-13 @ 13:00:31
Heloo! Sitter och pluggar atom och kärnfysik inför imorgon, riktigt
kul faktiskt :o Jag har hittat en jättebra sida på internet där alla svaren på
frågorna finns. Så för er som vill kika: http://fy.chalmers.se/subatom/safari/faq/
Super! Jag och min syster är hemma själva idag eftersom mamma och pappa
jobbar, och lillebror är på dagis. Vi har nyss varit på affären och handlat mat
och sånt, kyckling och broccolipaj, gott faktiskt :) Just nu är jag jättekoncentrerad.
Jag märker inte ens att jag sitter och äter på en laktitsbit ur min gott och blandat
påse :o Lakrits är suuuuuperäckligt. Det smakar typ rökt flodhäst, euuuwww :c
Och en sak till, jag lovar att jag ska fixa om min header :)

Officiella pluggiskläderna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0