Stoppa djurplågeri!

2010-10-31 @ 15:11:13
Yo wazzup! Idag har vi möblerat om lite i mitt rum! Ställt ner en gammal soffa osv...
Jag har skrivit klar min svenska argumentation :D Den handlade om djurplågeri. Jag
sökte efter lite information på internet. Jag kollade på bilder och videos. Jag visste
innan att det var hemskt, men när jag tittade på alla videos blev jag skiträdd! Det
är helt sjukt hur pälsbönderna behandlar sina djur! Man mår jättedåligt efter att
ha sett dem. Jag är nästan vegetarian nu. Fast jag äter fisk. Det känns ganska
konstigt hur jag förändrades direkt efter att jag bara sett på bilder och videos
liksom. Man fick höra lite på miljötinget också. Jag vill att ni ska ta er tid att titta
på några videos som jag lägger upp, men jag varnar för känsliga tittare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0