Elevens-val-dag.

2010-10-26 @ 19:34:04
Hej! Det har varit en elevens-val-dag med självvalda lektioner idag. Jag hade väldigt
chill dag, no, matte, hemkunskap och so! Så min dag bestod av att titta på film och
laga mat typ, slutade tio i ett också, asskönt! Efter skolan åkte jag och Johanna till
borlänge, köpte mascara och puder. Mascaran kostade 7:50 (!) usch vad dyrt...
haha eller inte! Jag gjorde alla läxor igår, och so-provet är framflyttat till på
fredag så jag är läxfri :D Nu ska jag titta på förra torsdagens Kenza & Tyra-show!
Och just det, jag måste vara den lyckligaste flickan i världen. Min idol, ANA GINA, SKA
FÅ EN EGEN SHOW! Yeeees i know! Torsdagar 20:00 på SVT-play! Jag längtar SÅÅÅÅÅÅÅ!



Kommentarer
Postat av: Johannnnaaaa

Du vet väl att du får igen för bilden med glasögonen va? ;)

2010-10-26 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0