En helt vanlig dag!

2010-10-28 @ 19:25:05
Tjaaa, kom nyss hem från musikalskolan! Det känns som jag skriver det jämt D:
Dagen har varit ovanligt glad tycker jag, allt har gått bra :) Imorgon är det sista
dagen innan lovet, BLIR DET BRA ELLER? Awesome! Imorgon ska jag vara med
mina snälla söta vänner<3 Btw! Ana Gina show börjar ikväll 20:00 på SVT play!
Och 21:00 på www.nyheter24.se är det Kenza & Tyra show! YOU CAN'T MISS IT!
Jag ska plugga nu. Det känns också som om jag skriver så hela tiden...
Men, det kan vara skönt att plugga tillsammans med musik! Jag fick VG på
atom och kärnfysik-provet! MITT FÖRSTA VG I NO! Haha jag är stolt :P
(P-smileysar är fula.) Och jag förstår allt i elläran nu också. Vi hade ellära
i sjuan, men jag och min klass kommer inte ihåg någonting från det, vi hade
en annan lärare då. Men nu fattar jag minsann allt om lampa, batterier, ampere,
volt och sånt, kul faktiskt! Skriver jag för korta inlägg? Eller kanske för långa?...


Justin Timberlake - Summerlove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0