Fomp!

2010-10-05 @ 20:38:07
Tjaa! Dagen har vart skön, har knappt haft lektioner, bara musiklinje :)
På morgonen hade vi nutidsorientering, som ett prov med allmäna frågor som
har med media, tv, kändisar, vetenskap att göra typ. Den klassen som är bäst
i sverige vinner en resa med hela klassen till...(trumvirvel)...AQUA NOVA!
Coolt va? Nä x) men den bästa eleven i klassen får åka till stockholm och göra
massa roliga grejer där :) klockan halv ett idag gick högstadiet till lindberghallen
för att titta på folkmusik blandat med dans. Bandet hette FOMP, och dom var
sjukt bra! Det låter konstigt men jag kan LOVA, att det var sjukt roligt :D
Alla skrek, sprang upp på scenen och hoppade och dansade! Det var inte
vanlig folkmusik, men typ rockfolkmusik? "Dansaren" var jätteduktig, väldigt
rolig! Det blir ingen dans för mig på hela veckan för att Jenny (dansläraren) är
sjukskriven -.- jag är VÄLDIGT besviken för jag fick bara G+ på so-provet
som jag pluggade vääldigt mycket till. Men jag är ännu besviknare när det
gäller matten. USCH OCH FY. Vi ska inte gå in mer på det nu. Jag fick VG
på spanskan iallafall :D nu sitter jag och pluggar pluggar pluggar pluggar
...andas...pluggar pluggar pluggar till engelskaprovet tills torsdag! Jag ska
få alla rätt, inget får gå fel. Nu hoppas jag på att det fina vädret kommer tillbaka!



Ingen bra bild alls men jaja. Dom ville att vi skulle ta många kort, filma
mycket och sen lägga upp på deras facebook-sida. Så jag filmade hela
alltihopa, tror det blev på 37 minuter eller något. Ni kanske får se sen ;)
Låten är fet gammal men det gör ingenting, Brolle is tha maaaan!
 
Brolle - Playing with fire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0