Fredag!

2010-10-08 @ 16:16:43
CHACHA! Kom nyss hem från skolan som var ganska skön, fredagar
är sköna :) ikväll ska jag nog hem till tilde med några vänner och laga
mat och sjunga singstar! För det är jag bäst på ;) vi ska göra åsneöron!
Det är mat för er som undrar. Man tar tortilla-bröd (typ tacobröd),
lägger i tacokryddad köttfärs, har i majs, lök och hackade tomater.
Sen rullar man ihop brödet, har på ost och lägger in i ugnen, gött :D
Det är såå...höstigt ute nu! Kyligt och lövigt! I lööööööv you!

Jag bjuder er på en låt av det bästa bandet genom världshistorien.
Jag tänker på nör vi var på granny i somras, stod längst fram i
mitten, hoppade, sjöng och skrek hur mycket som helst!
Fast jag vet tragiskt nog att jag kommer tröttna på den snart...

Hoffmaestro - Ibracadabra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0