Grey day...

2010-10-27 @ 18:12:57
Yo. Idag har det varit grått, fult och tråkigt väder hela dagen. Jag sitter på
mitt rum, lyssnar på musik och ska snart skriva min svenska argumentation!
Marabou polka, mums! Några av banden som ska till Peace & Love har släppts!

The Sounds
Oskar Linnros
All Time Low
Daniel Adams-Ray
Maskinen
Kapten Röd
The Haunted
Sage Francis
Asta Kask
Anna Järvinen
Carl-Johan Vallgren
Anna Ihilis
Astrolites

Ahmen det låter ju alldeles underbart! Det är två skoldagar kvar innan
höstlovet, det ska bli aaasskönt! Loven kommer alltid när de behövs som mest!
Och...den dyra mascaran var asbra! Finns på lindex att köpa, rekommenderar :)
Ena sidan är svart, vanlig, den andra sidan finns i guld och rött. Jag har i guld
men den tänker jag inte använda. Jag har bara den svarta sidan. Tänk er typ
guldmascara? Jag har knappt några bilder. Så ja, ni får klara er utan, men en låt kan ni få :)



My Chemical Romance - House of wolves.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0