Julafton närmar sig?

2010-10-19 @ 19:54:13
Tjaa, jag känner mig mycket bättre och ska gå till skolan imorgon, det är
inte kul att missa massa. Imorgon efter skolan ska mamma och jag till borlänge
för att handla kläder och skor. Hoppas man hittar något fint! Jag har ägnat större
delen av dagen för att fixa musik och läsa bloggar. Så kul har jag, naaaat :)
Såna grejer gör jag alltid när jag är sjuk, hänger hela dagarna på facebook...
Vädret har blivit supergrått, regnigt och tråkigt nu igen, det som har varit
fint och blått de senaste veckorna :/ Snart kommer ju snön på riktigt också!
Faktiskt har jag börjat tänkt på julen, jag längtar lite! Tänk er ett stort mjukt
snötäcke, blå himmel, solsken, varm choklaad! (Jag låter nästan som en poet.)
Kalle Ankas julafton, julmat, julklappar, tomten och att umgås med släkten!
Nu har många affärer börjat sälja julsaker också, hela lagret på IKEA var fyllt
med julgranar, julgranskulor och julpynt när jag var där! Lite tidigt kanske, det
är ju bara oktober! Jag kom på en sak. Jag är vääldigt bred när det gäller musik.
Jag lyssnar på i stort sett allting! När jag hittar några bra låtar (till exempel fem stycken)
så spelar jag dom låtarna OM och OM igen! ...Tills jag tröttnar på dom. Jag kanske
lyssnar på samma låtar i någon vecka, sen skaffar jag nya favoritlåtar. Sen efter
två år så hittar jag gamla bortglömda favoritlåtar som jag börjar lyssna på igen,
jag tjatar ut dom och sen glömmer jag bort dom. Sen hittar jag dom igen
(och så kan jag fortsätta i evigheter.) Haha, typiskt mig :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0