Juliafton!

2010-10-30 @ 21:08:49
Måste säga att jag har världens underbaraste vänner! Dom hade överraskningsfest
för mig igår. Dom sjöng för mig, hade bakat asgod kladdkakstårta, och Erika hade
gjort en jättemysig drink! Dom hade köpt ett jättefint silverarmband till mig, fast
Nadjas toalettpapper var nog finast ;) Vi sjöng singstar och hade hemma-styling :D
Det var jättetrevligt, dom är helt fantastiska! Idag har jag, mamma och syster varit
på bio. I rymden finns inga känslor, den var faktiskt rolig :) Jag fick bland annat
converse, halsduk, halsband, örhängen, armband, 2 thights, pengar och väska :)
Mamma bakade såklart min favorittårta, jag lovar er, den är VÄRLDENS GODASTE <3
Nu ska jag titta på Kenza & Tyra show! http://nyheter24.se/kenzatyrashow/avsnitt-5
Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme inatt! En timmes mer sömn, inte dåligt! 


Jag måste bjuda er på en favorit i repris, ÄLSKAR den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0