Kallt, på riktigt...

2010-10-11 @ 19:32:26
Hej! Astmaanfall och sjukhuset gjorde så att jag inte kunde dansa idag.
Tredje gången jag missar det, gah! Men jag tittade på när de andra dansade,
och filmade så jag kan lära mig sen :) Mina armar domnade bort, och jag kunde
inte kontrollera mina muskler :s På grund av att jag andades ut för mycket
koldioxid när jag hyperventilerade x) Iallafall, på onsdag är vi lediga, woho!
Och på fredag är det elevens val-dag, med lektioner som vi har fått valt
själva, det blir rätt skönt tror jag :) Det har snöat i dalarna under veckan.
Så jag och Johanna ska verkligen ta vara på årets sista höstdagar innan
den hemska tiden kommer! Det är fint ute nu. Många löv i alla färger :)


Scaaary! Kolla blicken liksom...

Demarco - Standing soldier.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0