Kenza & Tyra show!

2010-10-09 @ 21:41:09
Hej! Sitter vid datorn och tittar på de två avsnitten av Kenza & Tyra show som hade
premiär 30/9. Showen handlar om att uppfylla folks drömmar, vilket är väldigt bra!
Dom överraskar folk som vill följa sin dröm eller har det jobbigt. Der är väldigt väldigt
kul också, ni borde titta! Gårdagen hos Tilde var mysig, vi lagade god mat :)
Jag råkade parkera min cykel utanför ica på en bilparkering, så när vi hade handlat
färdigt och kom ut så satt det en lapp på min cykelkorg där det stod "FELPARKERAD".
HAHA, de som satte dit lappen gjorde det nog mest på skämt, men det var kul :)
Gå in på www.nyheter24.com/kenzatyrashow och titta på de två avsnitten som gått!


Dagens finaste! Jag tänkte avsluta inlägget med ett fint skämt ;)
Vad sa blondinen när hon fick höra att hon hade vacuum i huvudet?
"Bättre det än ingenting alls!"

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

FELPARKERAD<3

2010-10-11 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0