Mini juliafton tonight!

2010-10-29 @ 20:02:32
Rubriken säger allt! Ikväll ska jag hem till Johanna och fira juliafton med
mina kära vänner! Jag fyller ju år imorgon som sagt, årets händelse (fast nä).
Dagen var mysik och läskig, hela djuråsskolan var fylld med spindelnät, pumpor
och spindlar! Många hade klätt ut sig till läskiga grejer. Haha, min lillebror tittade
i en tidning, och så pekade han på en bild och sa: TITTA, LARS KLISTER!
(Lars Kristerz). Haha jag tycker han är söt! Idag har jag ätit tacos TVÅ gånger
i skolan. Tack och hej (taco hej), hahahahaha dagens asgarv!
Syns det att Emil och Jonathan är tvillingar? Tveksamt...

Martin var utklädd till nunna, HAHA!

Yoo gangsta, wazzup? Nä, nu lä jag dra till gullpuffen, poss poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0