Peppar inför provet...

2010-10-07 @ 19:34:08

Halooo! Kom precis hem från musikalskolan och det är SÅHÄR kul!
Jag fick slå Linnea Nicklasson med en blå madrass, hehehehehe.
Igår satt jag med värsta högen av engelskaböcker och papper här!
Det är ganska mysigt faktiskt :D HOFFMAESTROS NYA ALBUM ÄR SÅHÄR
BRA, GAAAAAAH! Min lilla syster vill att jag ska hjälpa henne med
att skaffa en blogg x) hon blir bara mer och mer lik mig den lilla tösen :)
Men klart ska jag hjälpa henne med det. I förrgår såg jag på premiären av
desperata hemmafruar! (Desperate housewifes för er som är korkade).
Nu ska jag försöka beskriva hur det låter här hemma dag ut och dag in!
Det är ALDRIG tyst ska jag säga er...

Amanda sitter vid datorn uppe: nana...lalalaaa...yes i doo...laa...na...LALALAA
YES I KNOOOOOOOW! BUT NO I DOOOOOON'T, AND WON'T SHEEEE...
Julia nerifrån sitt rum: TYYYYYYYYYST! (femton sekunder senare) lala...naanana...
if i...booooyy...just for a day...nanana...IF I WERE A BOOOOOOY!...
Amanda: TYST JULIA! (tjugo sekunder senare) tjaaalal...na...nanan...wohoo...
noo i doon't...but...yeeeaaaah...IIII MOOOOVIIIING OOOOOOOON!...
Julia: MEN TYST SA JAG JU! (en minut senare) wohoo...yes i understaand...
*HÄR BÖRJAR PAPPA SPELA TRUMPET PÅ HÖG VOLYM*
Mamma kommer hem: Lalalala wohohoooooo! Tjalalalaa, nanananaaa!
Alla tre: WOHOOO, TJALALALLAAAA, IF I WERE A BOOY, NANANANA!...
Albin från vardagsrummet: TYST TJEJEJ, JAG KAN INTE HÖJA TEVEN!

Det är alltid så "fin" körsång här hemma :) alla blir bara irriterade på varandra x)
Och så blir det ingen dans på hela veckan för Jenny är fortfarande sjukskriven :c
När jag gick upp för trappan här hemma så slog jag i huvudet i en stor fet
SKURMOPP (!?) som stod ivägen, och så snubblade jag på en DAMMSUGARE (!?)
(alltså en dammsugare som man dammsuger med, inte fikabrödet heheh)
Engelskaprovet gick superduperbra (tror och hoppas jag), TA HAND OM ER HEJDÅ!

Hahahaha plattfisk Nadja och Jeeeesshhhikkaaaaahh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker bild asså :)

2010-10-08 @ 16:16:39
Postat av: Anonym

Fin du är!

2010-10-08 @ 16:53:44
Postat av: syster

HAHAHA :D

ja, familjen borde ju starte en kör :)



och som om inte du brukar sjunga ? :))

2010-10-09 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0