Praoveckan avklarad!

2010-10-04 @ 20:18:12
Vi fick laga ALL mat själva faktiskt, fettstålt :D men det var väldigt kul :)
Och vi fick göra våran egen mat också, gött! Och all personal var så snäll så.
På torsdagen gick ett larm, och så kom det flygande väggar som åkte ner från taket :o
Jag och Jessica visste inte vad vi skulle göra så vi sprang runt som yra höns :s
Alla flydde åt olika håll, men till slut samlades all personal och alla kunder utomhus.
Där fick vi stanna i kylan ganska länge. Det var ganska dåligt med vakter så ingen
visste vart man skulle, alla bara sprang in och ut -.- men det visade sig att det var
en smart tekniker som mixtrat med larmet så att det satte igång, HEHE smart...
Nu ska ni få HELA min och Jessicas praovecka i bilder, ENJOY :D

Frukost på donken eftersom bussen kom en timme tidigare innan vi
började. Dom två första dagarna började vi 10, men sen fick vi börja
9 och sluta 3 så att vi slapp vänta så länge, skönt det :)

Ser ni vad duktig jag är, helt själv ;)

Jessica färgade håret, visst blev det fint? Och lastbilen bakom
henne höll på att köra på oss, vilken bildåre säger jag bara :o

Vi gick faktiskt och tränade en dag också ;)


Så vi hade en fin vecka :) hur hade ni det själv gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0