Rubrik.

2010-10-14 @ 19:59:10
Tjoohejsan! Idag har jag, Ida och Anna garvat ihjäl oss åt min kära
idol Ana Gina! (www.anagina.blogg.se) Hon är seriöst den ROLIGASTE
människan som finns, helt KLOCKREN, min humor på pricken liksom :D
"URSÄÄÄKTAAH, ÄR DET GRIS I MATEEEN?" "Det är fisk..."
"JAHAAA, SÅ DET ÄR INGEN GRIS IDAG?" Haha lika kul varje gång!
Jaa...kom nyss hem från musikalskolan, vi körde igenom heeela
manuset samt några koreografier och sånger, fett skönt! Ikväll
är det Kenza och Tyra show 21.00 på www.nyheter24.se!
If you miss it, I kill youuu D: Nej men det går ju såklart att titta på alla
gamla avsnitt samt massa extramaterial på hemsidan!Mums vad sugen
jag blev på kålrot! Jag sitter nämligen som en kanin och käkar massa
kålrot. Den kostade faktiskt bara 50 öre enligt mamma. MEN en sak
reagerade jag på. Dom har ju tagit bort 50öringen! Det måste finnas
en bra förklaring. Jaja...jag och Daniel har jätteroliga planer inför
imorgon, HEHEHEHEH >:D Asså, syon (gymnasievals "läraren")
kom till våran svenskalektion idag och pratade om gymnasievalet
och gav oss en bok. Jag blir ganska stressad när jag tänker på det,
det är verkligen ett viktigt val och vi ska välja snart, GAAAAAH!
Jag tror jag ska gå estet leksand, verkar väldigt bra :)



Haha, vilken fin gubbkeps han har :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0