Snöpremiär!

2010-10-15 @ 21:19:20
FRAM MED KÄLKEN, PÅ MED MÖSSAN OCH SEN SKA VI BYGGA SNÖGUBBAR!
Nej men...stora, hårda flingor föll ner här för några timmar sen. VÄRSTA snöovädret
i cirka en minut, sen var det slut. Gaah, jag önskade att det var den enda snön
vi fick för i år. Klarar knappt av kylan. Vi hade ju en "elevens val-dag" idag.
Det sög! Det var allmänt kaos överallt...och vi ska tydligen ha det varannan vecka.
Oj vad jag gnäller! Fast syslöjdslektioner är alltid fina! Sophia köpte isglassar av
glassbilen när den åkte förbi, sen bjöd hon hela gruppen på glass! Vi åt upp 36 :D
Generös tjej! Ikväll ska jag inte göra någonting. Vila, sova...


TARVASTE TUA! Fast...det var ju gratis så :D
Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt: http://nyheter24.se/kenzatyrashow/avsnitt-3

Kommentarer
Postat av: Tua

Hatar dig JULIA!

2010-10-17 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0