Styled by shoes.

2010-10-20 @ 21:05:40
YOOO WAZZUUUP? Har nyss sett på bonde söker fru (det verkar som om jag
bara tittar på pensionärsprogram)! Skolan har för det mesta varit okej, när jag
slutade så kom mamma och hämtade mig, vi åkte till kupolen. Jag köpte skor,
kläder och lite smycken. Sen träffade jag lite människor också, trevlans :)
Imorgon ska jag packa (och jag kommer så klart ta med mig för mycket, jag
tar ALLTID med mig överdrivet mycket saker när jag ska åka bort).
Jag och Martin Larsson har bästa skämten för tillfället, läs och njut!
"HAR(E) du HJORT läxan?" "Nej, jag har ÄLG den!"
Nu ska jag bjuda på dagens buffé, några fina bilder som jag vet att ni gillar...
 
Din sko, 299 kronor (ordinarie pris 499 kronor)!
Tänkte bjuda på SKÖNASTE låten. Lyssna, you won't regret it!

Ill Bill ft. Immortal Technique - War is my destiny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0