Chachaa!

2010-09-14 @ 16:49:26

Jag tänkte imorse att det var länge sedan det regnade. Tror ni inte att
det började regna då? Surt, fast det var bara lite duggregn, tur i oturen!
Skoldagen började med ett liitet spanskaprov, det gick rätt bra tror jag.
Resten av dagen rullade på...(blabla)...men imorgon är det orientering
i MOCKFJÄRD med alla nior! Jag som knappt aldrig har varit i mockfjärd :s
Förra året gick det inte så bra. Jag och Erika gick vilse i djurås, yrade runt
där i tre timmar. Vi hade gått så långt så jag trodde att vi var i borlänge :s
men två av mina kompisar och idottsläraren åkte ut på jakt efter oss,
och till slut hittade vi upp till en kyrka och satte oss där, sen kom
dom och hämtade oss med bilen. Hoppas det går bättre imorgon x)
Ikväll är det idol, det är ju nu ibörjan som det är kul :p



Mohombi - Bumpy ride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0