Granny goes street!

2010-09-08 @ 17:13:56
I lördags, det var underbart, roligast, bäst! Jag, Nadja och Jessica
drog dit typ halv tolv. Träffade Westin och massa andra. Sen gick vi till
Granny och kollade på HOFFMAESTRO! Så sjukt kul var det! Publiken
"stormade", asså sprang igenom varandra, kul ;) Och Mimikry, man
kunde inte prata efter det. Vi vrålade, skrek och dansade fast vi inte
ens kunde någon låt, men vi körde våra egna versioner!

Johanna kom till mig lite innan, hon är SÅÅÅÅ fjortis!




Nej, jag är INGEN hundmänniska säger jag bara...


Lydia, Jasmine och Nike, fina flickor dedär!



Publiken var i högsta hugg hela konserten :D


Mimikry! Galet, man lät inte frisk efter denna konsert ;o


Jättrdåligt filmat, men klaga inte, vet ni hur svårt de va eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0