Orientering och sånt...

2010-09-16 @ 19:29:48
Kom nyss hem från musikalskolan, kul :)
Orienteringen i onsdags hölls i mockfjärd (storstan). Det gick över
förväntan. Sprang G-banan på 20:58 minuter, jag är fett nöjd med tiden :)
Fast den banan var nog lättast, bara att följa stigarna typ, haha.
Ångrade att jag inte tog VG-banan, jag tror att jag hade klarat den.
Så bortsett från astman så gick det bra tycker jag! Vi fick göra andra saker
i mockfjärd också. Fylla i hälsohäfte och titta på en stressfilm, inte kul...
Ikväll ska jag titta på idol som vanligt, det är såå kul :D




Fredrik Löfgren (änglahår) som jag inte sett på år och dar var på besök!

Kommentarer
Postat av: Ullis

höhö min bror XD :D

2010-09-17 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0