Skoltrött :c

2010-09-21 @ 20:01:26
Tjaa...känner mig smått sjuk, ont i halsen, fryser, ont i huvudet och ja. Allmänt sjuk, men jag ska inte klaga! NO-rapporten är klar ÄNTLIGEN! Skulle skicka in SO-rapporter om val och partier, men jag märkte att jag inte sparat allt som jag skrev förra gången :c suuuuuris! Men det är inte kul. Nästa vecka är det prao, tacobar med Jessica :D det blir nog trevligt! Och...jag är en rödskalle! I'm a redhead. Det var inte meningen att det skulle bli såå rött, menmen. Jag sitter och skriver önskelista, jag fyller ju år snart :D eller ja, 30 oktober. Juste, vi var ju på studiebesök på hagaskolan imorse. Man känner sig pytteliten :c de var ganska fint, jag hade föreställt mig att det hade varit smutsigare. Men helt okej varääää! Mormor är här som barnvakt eftersom mammi är på föräldramöte. Dom kollar på idol, awesome!  Så nu ska jag in i köket och göra en fruktsallad åt mig, mormor och syster för SÅ gullig är jag!


Här är alltså den nyans jag hade. Hade den brunare nyansen förra gången
men ville testa med LITE rött i. SVIKARE HÅRFÄÄÄÄÄÄÄRGGGGG :C


VISST ÄR DET SÅ ATT VID REGSBÅGENS SLUT SÅ FINNS DET EN SKATT?
Igår var det en regnbåge som omringade vårat hus, alltså fanns båda
"ändarna" på våran gård, JAG MÅSTE UT OCH GRÄVA HIHIHIHIIHIHI!

Kesha - Take it off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0