Slutspurt!

2010-09-24 @ 21:18:45
Hej! Är supertrött nu, ska nog lägga mig tidigt ikväll! Tänkte lägga upp en bild men det gick inte så jag får skriva istället. Kom nyss hem från streeten (yoo man) och när jag kom hem så var det kalas för Albin (pappas släkt). Vi får lov att ha två kalas, en för mammas och en för pappas släkt för annars blir det fullt hemma x) Mammas släkt kommer imorgon, och mamma gör världens godaste tårta, NOMNOM! Nu ska jag slappa framför teven!



Tildes fina vänskapsarmband som hon gjorde! Hon har ett likadant :D


Kolla min hårfärg! Men jag blev faktiskt inte så missnöjd med det, jag tycker
att det passar ganska bra till hösten! Nu ska jag slappa, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Nu är finalisterna ute, titta in på vår blogg och kolla om du är en av de!

Klicka här: http://johannesoilir.blogg.se/2010/september/utkast-sept-25-2010.html#comment

(Denna kommentar är bara skickad till de som anmält sig)

Kram Johanna & Lana

2010-09-25 @ 14:37:57     URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0