Thursday...

2010-09-23 @ 21:51:36
Tja! Matteprovet idag gick superbra! Tror jag? Engelska glosor också, kunde alla även fast
jag inte övat ;) Familjen gick upp tidigare imorse eftersom vi skulle uppvakta lillebror
med presenter på stora dagen! Vi körde koreografier på musikalskolan idag, kul! Eftersom
jag lovade mamma att jag skulle passa Albin så att hon kunde gå på möte med sitt jobb så
fick han sitta och titta på när vi dansade dom sista tio minutrerna. Han satt stilla hela tiden
och tyckte att det var kul, så det gick bra :) Sen gick vi hem tillsammans, åt mat och lekte
med hans nya leksaker! Och imorgon är det sista skoldagen innan prao :D
Ska lägga upp några onödiga bilder från dagen, men bilder är så mycket trevligare än text :)



Favorittröjan från jack and jones, love it! Och ja, det är en herrtröja...



Nu ska jag sova ut! Ha det bra så hörs vi imorgon :)

Hinder - Lips of an angel.

Kommentarer
Postat av: wisansaya'

sjukt fin är du julia!

2010-10-03 @ 21:30:56     URL: http://wwisansaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0