Vet ni vad?

2010-09-22 @ 20:31:58

Jag och min sytster fick nyss en plattång av mamma, hon är så gullig! Jag förstörde hennes med hårspray...så vi tjänar båda två på det ;) Snart tänkte jag gå ner och finputsa mina matematikkunskaper inför matteprovet imorgon! Och öva engelskaglosorna här på datorn. Måste hålla igång med alla läxor och prov -.- Ska gå upp extra tidigt imorgon för Albin fyller 4 år, vi ska sjunga för han och ge honom lite presenter. Sen blir det kalas för släkten på fredag och lördag :) Tänk vad fort tiden går, nyss lärde han sig att gå känns det som...

Nadja sötnoos, du är bäst och jag finns alltid för dig!


Ska ner och ta en kalldusch nu, sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0