Äkta disney?

2011-04-19 @ 19:55:20
Godkväll! Jag ska ta mig en välbehövande dusch eftersom Sofia "råkade" måla mig med vit målarfärg i håret, haha ;) Sen ska jag äta vindruvor. Jag är en vindruvs-missbrukare, jag äter en hel ask med vindruvor om
dagen, fast ibland kan jag vara generös och spara tre ruttna vindruvor till resten av familjen också. Och så
ska jag kolla på en disneyfilm tills jag somnar. Jag saknar de gamla disneyfilmerna. Inte de nya animerade
som kommer typ en gång i veckan. Nej, jag menar de riktiga disneyfilmerna. Har dom försvunnit helt? Bort
med de dubbade dåliga programmen på disney channel, och fram med musse pigg, kalle anka och de andra!
Disney channel är ju en barnkanal. Varför ha program på engelska som barnen inte ens förstår? Om Walt
Disney hade kollat på disney channel nu, hade han gråtit. Vart tog den riktiga disneyn vägen? Mamma mia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0