April april!

2011-04-01 @ 14:00:44
Har en micket treflig helg framför mig! Streetdance och film hos Johanna med vännerna. Imorgon ska jag dansa
hela dagen, och sen Håkis Bråkis. På söndag ska jag öva på sången, och sen ska jag träffa Johanna och Linda.
Helt okej om du frågar mig. Slutade även tidigt idag, som på alla fredagar, och det är inget fel med det! Det
är en känd dag idag, det vill säga första april. Då ska man lura folk. Jag fick till några lyckade aprilskämt
faktiskt. Fast Johanna var den som lurade mig först. Jag hade helt koll på att det var första april idag, så jag
var förberedd på alla slags skämt. I skolan fick jag ett sms från henne om att hon hade ramlat i trappan, slagit 
i knät och fick åka in på akuten och sy. Linda var övertygad om att det var ett arilskämt. Men Johanna är
ju så klantig så jag trodde på det. Fast då kom Johanna springandes i korridoren, frisk som en nötkärna. 
På idrotten stretchade vi ut magen, och då sa jag till Linda och Johanna att magsäcken töjs ut då och man blir tjock. Såklart gick dom på det. Ni skulle sett Lindas min, hehe. Vid nästa stretchövning blev jag lurad av
Linda, vilket jag aldrig trodde skulle hända. Hon sa att hon kände en som knäckte revbenet när man gjorde
den stretchövningen. Sen sa jag till några klasskompisar att vi hade inställd svenskalektion (april april).
Jag sa till Emil och Jonathan att de skulle lura Pia och säga att det inte gick att beställa skoltröjorna. Fast hon
gick nog inte på det, tyvärr. Men det har varit en skön dag iallafall, trots det fula vädret. Hoppas det går över!

Det satt såna här bilder på Johanna överallt i skolan idag. En anonym har satt
upp dom, väldigt kul enligt mig och Linda. Jag är stolt fotograf av fulbilden!

Kommentarer
Postat av: anonym

det va edvin såg när han satt upp dom

2011-04-01 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0