Bellman är klar!

2011-04-06 @ 18:44:19
HEEJ! Åh, idag på so-lektionen fick vi se våra filmer om rättegångarna som vi gjorde i 7an! Alla ser jättesmå
ut, haha. Jag minns att Daniel, Sebbe och Anton frågade mig om cigg, och sen slog dom ner mig. I filmen
alltså. Jag höll på att dö av skratt under hela filmen. Jag hade långt, blondt hår och pratade som en liten
flicka. Jag hatar när jag hör mig själv prata. Men det var jättekul att se hur alla har förändrats, för
det var ju trots allt ett tag sen. På bildlektionen var vi hysteriska, för 10:00 skulle det bestämas vilka som
skulle vara motiv på de nya sedlarna! Det blev ASTRID LINDGREN (woho), Greta Garbo, Ingemar
Bergman (jag trodde att det var pappas kompis som bodde i stuggu i gagnef, haha) och några fler som
jag inte känner till. Och det ska tydligen komma 200-lappar och 2kronors-mynt. Onödigt tycker jag.

Jag var nyss hemma hos Johanna med Linda! Vi gjorde klart Bellman nu. Johanna hade modevisning
med hennes balklänning, den är jättefin! Vi hade trevligt, det är ju så himla fint väder ute idag :)
Imorse var det superregnigt (försov mig också) men nu är det rena sommarvädret ute!

Fick höra att jag ser ut som skådespelaren Kirsten Dunst i spiderman, haha. Inte alls likt...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ser ut som en skabbig tant c:

2011-04-06 @ 19:23:13
Postat av: Johääännapänna

HAHAHAHAHA håller med Linda fast om mig! o:

2011-04-06 @ 19:54:00
Postat av: andrea

det var sjukt likt ju ! :o

2011-04-06 @ 20:35:55
Postat av: Julia

Linda och Johanna är SEXIGA!

Men Andrea vad säger du, inte likt alls!

2011-04-08 @ 16:19:46     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0