Fiskmåsarnas världskrig.

2011-04-30 @ 10:47:26
Hello there! Inatt var det fiskmåsarnas världskrig, vilket gjorde att det var ganska svårt att somna. Men till slut
gick det iallafall, och jag kom upp 09:00 :) Just nu försöker jag mig på att spela lite gitarr. Jag kan knappt
spela, men jag ska börja spela på gymnasiet! Solen skiner och det är blå himmel, men det är fortfarande
lite kallt, så jag väntar med att gå ut. Annars ska jag bara chilla, göra läxor och sånt idag :) Förresten, jag
har blivit en jordgubbsnarkoman. Jag vet inte hur mycket jordgubbar jag har ätit senaste tiden! Va? Vem
sa att jag var tjockis!? Vadå, det är ju supergott. och supernyttigt för den delen. Två flugor i en smäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0