Fotboll framför barnprogram?

2011-04-11 @ 20:04:59
En sak som gör mig lite irriterad, är när man har väntat på ett speciellt program hela kvällen, och så slår man
på kanalen när det börjar. Så är det typ fotboll eller hockey istället. Visst, jag förstår att det är speciellt
med SM, EM eller VM, men när det kommer framför barnprogram så är det väl ändå inte rätt? Jag menar,
dom kan väl ha fotbollen på någon annan kanal, men inte så att det kommer framför bolibompa liksom.
Det finns hur många fans som helst, men det finns också dom som inte vill se på sport. Så, varflr inte ha
alla dom här speciella tävlingarna på en och samma kanal? Vill inte låta som värsta surkärringen, men ni
förstår liksom. Japp, det var det jag ville säga. Hoppas att ni inte tar det på helt fel sätt nu :)

Kommentarer
Postat av: Isak

Svt är sjuka förfan, barn börjar säkert gråta när det inte är bolibompa

2011-04-11 @ 23:47:02
Postat av: Julia

Ja, det är fel! Kan dom inte låta bli en enda kanal?

2011-04-12 @ 16:57:45     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0