Fyll dagarna med liv.

2011-04-10 @ 19:17:49
Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv. Läs meningen flera gånger om och ta och fundera på den ett
litet tag, det kan vara nyttigt för dig. Mamma jobbar, men pappa ladage en jättegod middag med åsneöron. Alltså...inte riktigt öron från åsnor, men det är typ tacos i ugnen. Det är hur himla gott som helst. NOMNOM!
Då kan ingen hindra mig från att äta, mwahahah >:D Ikväll händer inte speciellt mycket, blir väl de gamla
vanorna som alltid framkommer på söndagar. Ibland känns mitt liv så himla inrutat! Nej, jag vill bli mer
spontan och äventyrlig av mig! Jag börjar i sommar. Jag SKA hoppa fallskärm då. Och jag ska dra med mig
mina kompisar också, vare sig dom vill eller inte! Reflektion över rubriken. Bungeejump ska jag också testa.
Även fast jag är rätt så höjdrädd. Överträffa dina rädslor. Nu ska jag ta en dusch, så hörs vi imorgon. PÖSS!

Förresten, Martin var den som tog den här bilden, så han vart inte med på den.
Men jag klippte in honom! Syns inte det? Oh så duktig jag är, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0