Håkan Hellström ikväll!

2011-04-02 @ 17:41:22
Grattis Håkan! Det är ju trots allt hans födelsedag till på köpet! Det gick bra att dansa idag, och det var roowlit!
Eftersom brevet kom ut igår så var det jättemånga som inte kunde komma. Men vi var ungefär 8 i min grupp.
Vi började med hållning, stretch och lätt uppvärmning. Sedan dansade vi diagonal (man går och gör olika
kombinationer från vägg till vägg) och sedan modern dans. Sen fick alla gå ut, och så hade vi intervju en och
en. Det var två danslärare, och dom sa att det hade gått jättebra, att man verkligen såg min utstråling och
min vilja till att dansa. De ville gärna att jag skulle gå där, och att dom skulle ge mig höga poäng. Fast vi
fick inte veta vilka poäng vi fick, för vi ska göra en till audition i maj. Sedan hade vi en liten rundvandring
på skolan, och den verkar helt okej. Det är bara avståndet som skär sig. Att pendla med buss varje dag
tar väldigt mycket av fritiden. Man kanske inte hinner med plugg, dans och musical där hemma. Därför
satsar jag på leksand, och hoppas på att jag kommer in där. Men annars så verkar falun helt okej!

Kommentarer
Postat av: Änglahår

Kan du inte flytta till Falun då? Om det är en bättre skola så borde du gå där :D

2011-04-02 @ 18:52:22
Postat av: Julia

Nja, vill hellre gå i leksand :)

2011-04-04 @ 12:51:25     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0