Hårfärg + slingor.

2011-04-04 @ 12:48:41
Har precis färgat håret, och ska snart i med slingorna! Det blir samma färg som i höstas. Okej, inte för att ni
kommer ihåg hur jag såg ut då, men det blir brunt med lite ljusare slingor. Jag ser inte så stor skillnad på den bruna färgen jag hade nyss, och den jag har nu. Men utväxten syns inte lika mycket, och det blir bättre
när slingorna kommer i. Hmm, idag är det dans, även fast det är studiedag. Det är bra för då hinner jag ta
igen det jag missat i samband med musicalen. Måste skärpa mig lite. Jag skulle träffat Linda och Johanna, men
det får bli imorgon istället! Haha, vi har skjutit fram det i flera dagar nu :) Vi har ett grupparbete om Bellman,
och det är redovisning på onsdag. Men vi hinner nog med iallafall! Njut av den lediga dagen nu, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0