Helgen räcker inte till!

2011-04-17 @ 20:30:00
Helger är alldeles för korta helt enkelt. På något sätt lyckas jag alltid alltid ha fullt upp, och hinner aldrig ha en
enda sovmorgon på hela helgen. Jag har alltså inte sovit ut ordentligt på månader. Det är ju alltid så mycket
att göra, och jag hinner inte ens med allt. Stor del av veckan gick åt till att planera pappas 40års fest, även
fredagskvällen efter träningen. Gick upp 08:30 på lördagen för att åka till bystugan och fixa iordning allt.
Festen var inte direkt någon sovstund i soffan, utan det gick ju vilt till som alltid. Blev fast där till 22:00 på
kvällen efter all städning. Dödstrött på väg hem, men det tog inte slut där! Då skulle jag iväg till nästa
station, hem till Martin för att ha filmkväll med Jessica, Sebbe och Daniel. Såg en riktigt dålig film, och en
riktigt bra film. Men jag kan iallfall säga att jag somnade riktigt snabbt när jag väl var hemma.

Söndagar ska ju egentligen vara vilodagen, right? Men som vanligt gick jag upp tidigt för att titta på en musikal
som min syster är med i. Sedan var jag ute och lekte med Albin i solen ett tag. Man kan ju förresten vara ute i
shorts och t-shirt! Sedan åkte jag, mamma och Martin till borlänge och gick på gympa. Jag hittade förresten
ingen foundation som passade mig, hehe. Direkt när vi kom hem tog jag på mig löparskorna och sprang i
skogen till min hals blev till en enda stor klump. Usch, måste kolla astman snart igen. Jag klarar av det mesta,
men att springa, det går inte. Men jag ger inte upp, nog ska det bli många springturer här framöver! Kanske
så att jag ska gå och bli en hurtigbulle! Jag och Martin ska ju bli det. Vi har redan bokat in några friskis-pass med spinning, jympa och kanske gym. Vi ska börja på våra nya liv, och börjar direkt med spinningen nu på tisdag!

Med detta inlägg vill jag säga, att helgen räcker inte till. Jag tänker alltid på att jag ska hinna med massa
skolarbete så jag slipper slita så mycket i skolan. Det skulle funka om helgen fick vara två dagar extra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0