Idol for the win!

2011-04-14 @ 15:40:16
Here I am...again! Halva dagen har gått åt till att snacka om deras slovakienresa och höra på hur nervösa
alla är, och andra halvan har gått åt till att skratta åt en tjej som gjorde audition på idol för några år sedan.
Som sagt, pappa fyller år idag så vi ska fika lite ikväll, innan jag åker iväg och har kramkalas med mina
kompisar i borlänge, där internatonellan ska åka. Typ alla tjejer i min klass ska åka, så det blir nog lite
tomt, men å andra sidan lite skönt ändå. Men jag bjuder på de härligaste klippen från idol, och den som är
först är den allra bästa! Haha "...and I KNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖW that it was reeal!" Det låter som en gris som dör...

Kommentarer
Postat av: Martin

MAAAAAAARTIN hahahahahahahaaha xD

2011-04-14 @ 15:54:11     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0